Η αγωνία και ο θυμός των ερευνητών για την ένταξή τους στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας.
Οι περιβαλλοντικές οργανώσεις Client Earth, WWF Ελλάς και το ελληνικό γραφείο της Greenpeace καταγγέλλουν ότι η Ελλάδα παραβιάζει το ευρωπαϊκό δίκαιο.
«Χωρίς ανθρώπους δεν υπάρχει πρόβλημα» σε γήπεδα, σχολεία, δρόμους… παντού. Μια χώρα σε καραντίνα.
Προφανώς, διότι κοιτάζοντας στο παρελθόν κάτι θα μας διαφύγει από το παρόν: νέο φορολογικό, προϋπολογισμός, ασφαλιστικό.
Κούλα, θα αργήσει κι άλλο η σύνταξη, μ’ ακούς;
Αυτό που επιχειρεί για άλλη μια φορά να στοχοποιήσει η κυβέρνηση δεν είναι η διαμαρτυρία για τη Γάζα, αλλά το ίδιο το δικαίωμα στη διαμαρτυρία.
Πληροφορίες εμφανίζουν την Ελλάδα να έχει δώσει την αρχική συγκατάθεσή της για τη μεταφορά 100.000 προσφύγων σε στρατόπεδα που ήδη ετοιμάζονται κυρίως στη Δυτική Ελλάδα.
Όταν η ανικανότητα της κυβέρνησης σε μετατρέπει σε χαφιέ, τότε ξέρεις τι σε περιμένει...
Ασφαλιστικό νομοσχέδιο με... χαρακτήρα φορολογικής ρύθμισης, προωθεί η κυβέρνηση!