• Tag: Πυρηνική Ενέργεια •
Ο ρωσικός γίγαντας πυρηνικής ενέργειας Rosatom θα ξεκινήσει την κατασκευή δύο νέων πυρηνικών αντιδραστήρων στην Ουγγαρία τις επόμενες εβδομάδες.
Έντεκα χρόνια μετά την καταστροφή στην Φουκουσίμα, ο πρωθυπουργός της χώρας ανακοίνωσε την επανεκκίνηση αδρανών πυρηνικών σταθμών.
Ο υπουργός Οικονομίας απέκλεισε το ενδεχόμενο να παραταθεί η διάρκεια ζωής των τριών εναπομεινάντων σταθμών παραγωγής πυρηνικής ενέργειας.
Έξοδος στο Αιγαίο για τη γειτονική χώρα, μέσω μετοχών στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.
Από το Τσερνόμπιλ στη Φουκουσίμα…