«Σαφές μήνυμα στο Κρεμλίνο» επιχειρεί να στείλει ο Μπόρις Τζόνσον, κάνοντας λόγο για διπλασιασμό των βρετανικών δυνάμεων στο πλευρό της Ουκρανίας.
Ο Τζο Μπάιντεν δήλωσε χθες Παρασκευή ότι θα στείλει "σύντομα" έναν μικρό αριθμό Αμερικανών στρατιωτών στην Ανατολική Ευρώπη.
Ο πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου δήλωσε ότι θα ζητήσει από πρόεδρο της Ρωσίας να «υποχωρήσει και να εμπλακεί διπλωματικά» για την αποκλιμάκωση της κρίσης.
Όσο οι μέρες προχωρούν και η νεοψυχροπολεμική ένταση κλιμακώνεται, δύο δίδυμα χάσματα αναδεικνύονται.
Τα δυτικά «μέσα ενημέρωσης», πιο ελεγμένα από ποτέ άλλοτε στην ιστορία τους, γράφουν και λένε ό,τι θέλουν.
Ο Κάι-Άχιμ Σένμπαχ «καρατομήθηκε» μετά τη δήλωση ότι o Πούτιν «αξίζει τον σεβασμό» και ότι είναι «ανοησίες» τα περί ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.
«Θεωρώ ότι η διπλωματία είναι το μέσο επίλυσης των προβλημάτων», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ.
Το CNN, επικαλούμενο πηγές του υπουργείου Άμυνας στο Κίεβο, μετέδωσε ότι πάνω από 127.000 Ρώσοι στρατιώτες φέρονται να έχουν αναπτυχθεί στα σύνορα.
Nωρίτερα σήμερα, μεταδόθηκε από τους New York Times πως η Ρωσία άρχισε να απομακρύνει τους διπλωμάτες της από την Ουκρανία.