Σε καταγγελία προχώρησε το τριμελές συμβούλιο του Μουσικού Σχολείου Ηρακλείου καθώς οι χώρου του σχολείου έχουν συνθήκες ψυγείου.
Μετά τους Αμπελόκηπους και το Αιγάλεω, νέο περιστατικό στο 21ο Δημοτικό της πρωτεύουσας της Μαγνησίας.
«Τα παιδιά μας ζουν κυριολεκτικά από τύχη» γράφουν στην ανακοίνωση τους οι γονείς των μαθητών.
Η μαθήτρια καταγγέλλει, ότι ο καθηγητής την θώπευσε, αφαιρώντας το κινητό από την τσέπη της.
Στη γιορτή θα ακουγόταν το τραγούδι των Υπεραστικών «Παλαιστινιακό», με το γκρουπ να κατηγορεί τη διευθύντρια του Λυκείου για λογοκρισία.
Στις 8 το βράδυ οι γονείς προγραμματίζουν συγκέντρωση έξω από το δημαρχείο με σκοπό να υπάρξει παρέμβαση στο δημοτικό συμβούλιο.
«Σκασμένα» σίδερα λόγω σκουριάς και σοβάδες στο κενό έχουν να διαχειριστούν τα Λύκεια στη Σύρο, διακινδυνεύοντας καθημερινά τις ζωές τους μαθητές και καθηγητές.
Σύμφωνα με τη Bild, δύο άνδρες έχουν ταμπουρωθεί μέσα σε μια αίθουσα διδασκαλίας σε σχολείο του προαστίου Μπλανκενέζε.
Το μήνυμα αυτό έχει αναρτηθεί από χρήστες του X.