Δικαιοσύνη για το «έγκλημα» των τρένων στα Τέμπη σε όλη τη χώρα με πορείες και διαμαρτυρίες.
Ενός λεπτού σιγή και χειροκροτήματα για τα θύματα του πολύνεκρου δυστυχήματος σε μια πλατεία που δεν έχει ξαναδεί τέτοια διαδήλωση.
Την Κυριακή 12/3 θα πραγματοποιηθεί νέα συγκέντρωση στην πλατεία Ελευθερίας από μαθητές και φοιτητές της Καβάλας.
Αυτό που συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα δεν έχει προηγούμενο, όπως προηγούμενο δεν είχε η τραγωδία στους ελληνικούς σιδηρόδρομους.
Με χημικά και δακρυγόνα τα ΜΑΤ στη μεγάλη πορεία στην Πάτρα.
Το αίτημα κατατέθηκε από συγγενείς των θυμάτων και έγινε δεκτό από την ανακρίτρια.
«Όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος». Τα υπόλοιπα προτιμώ να τα πω τραγουδιστά…
Εμπόδια στους διαδηλωτές βάζει η απόφαση της Ελληνικής Αστυνομίας να κλείσει σταθμούς του Μετρό στο κέντρο της Αθήνας.
Με εξώδικα και απειλές από την εργοδοσία βρίσκονταν διαρκώς αντιμέτωποι οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ που εξέφραζαν τις ανησυχίες τους για το έλλειμμα ασφάλειας στο δίκτυο.