Οι αυτοκινητιστές έχουν δώσει ραντεβού στις 10 το πρωί στα γραφεία του ΣΑΤΑ, με σκοπό να πραγματοποιήσουν πορεία, χωρίς τα αυτοκίνητα, προς τη Βουλή.
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι με ολίγη επικαιρότητα…
«Ο αγώνας δεν είναι για μία μέρα», δήλωσε ο πρόεδρος του Σ.Α.Τ.Α. Θύμιος Λυμπερόπουλος προαναγγέλλοντας 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις.
Ανάλγητη και αυθαίρετη η υποχρεωτική εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης, λέει το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής.
Παρατείνεται ως την Παρασκευή, 5 Δεκέμβρη, η απεργιά των ταξιτζήδων στην Αττική.
Μηχανοκίνητη πορεία προς το μπλόκο των Μάαλγάρων από απεργούς οδηγούς ταξί και επαγγελματίες των λαϊκών αγορών.
«Ο κλάδος των ταξί έχει φτάσει στα όριά του!» αναφέρει η ανακοίνωση για την προκήρυξη της απεργίας από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ).
Η σημερινή απεργία ανεστάλη καθώς ικανοποιήθηκε το αίτημα συνάντησης με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη.
Σε 48ωρη απεργία τα ταξί, σήμερα και αύριο 6 Νοεμβρίου, ενάντια στην ανεξέλεγκτη είσοδο μεγάλων ιδιωτικών συμφερόντων στον χώρο.