Μετρό και ΗΣΑΠ θα λειτουργήσουν αύριο από τις 9.30 το πρωί ως τις 16.30 το απόγευμα. Τα λεωφορεία μεταξύ 9.00 π.μ. με 21.00 το βράδυ.
Από τις 11 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα. Γύρω στις έξι το απόγευμα τα τρόλεϊ θα βγουν ξανά στους δρόμους της Αθήνας.
Τη στάση εργασίας προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ, για την πραγματοποίηση γενικής συνέλευσης.
Στάση εργασίας από τις 11:00 έως τις 16:00 έχουν εξαγγείλει οι εργαζόμενοι λόγω γενικής συνέλευσης.
Το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ και η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ ζητούν να τηρηθούν οι δεσμεύσεις της διοίκησης και της κυβέρνησης.
Το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ και η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ ζητούν ασφαλείς, σύγχρονες και ποιοτικές συγκοινωνίες, με σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή.
Από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9.00 π.μ. και η δεύτερη στάση από τις 21.00 ως τη λήξη της βάρδιας.
Η απεργία θα ξεκινήσει από τις 6.00 το πρωί της Τετάρτης ως τις 6.00 το πρωί της Πέμπτης.
Οι εργαζόμενοι ζητούν άμεση υπογραφή συλλογικής σύμβασης και αναγνώριση προϋπηρεσίας των νέοπροσληφθέντων.