Τα δύο στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ανέβασαν τους τόνους της αντιπαράθεσης και στην αποψινή συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας.
Την πρωτοβουλία για την παραπομπή Γεροβασίλη, Ζαχαριάδη και Γκλέτσου πήραν 12 μέλη της Κεντρικής Επιτροπής που στηρίζουν τον Στέφανο Κασσελάκη.
Η Όλγα Γεροβασίλη ζήτησε (ξανά...) τη διαγραφή του Στέφανου Κασσελάκη από το κόμμα με αφορμή το εξώδικο που έστειλε στον ΣΥΡΙΖΑ ο τελευταίος.
«Να κάνουμε τα πάντα για να μην κερδίσει ξανά ο Κασσελάκης», ζήτησε η κ. Γεροβασίλη, χωρίς να δεσμευτεί ότι θα μείνει στον ΣΥΡΙΖΑ.
Η εσωκομματική αντιπολίτευση των «87» ζήτησαν από τον Κασσελάκη, να πάει σε εκλογές για ανάδειξη νέου αρχηγού στον ΣΥΡΙΖΑ.
Καζάνι που βράζει συνεχώς ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ μετά τη θυελλώδη συνεδρίαση της ΚΟ.
Διά ανατάσεως χειρός υπερψηφίστηκε η πρόταση Φάμελλου-Παππά για μη προσφυγή στις κάλπες.
Στις 11 το πρωί η καταληκτική ομιλία Κασσελάκη λίγο πριν τις κρίσιμες ψηφοφορίες για το αν και πότε θα στηθούν κάλπες.
«Σήμερα, αυτή την τόσο δύσκολη στιγμή, δηλώνω παρούσα. Για να σταματήσει η κατηφόρα.», δήλωσε η Όλγα Γεροβασίλη κατά την τοποθέτηση της.