Οι διανομείς της efood διεκδικούν την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με αυξήσεις μισθών για όλους και απευθείας προσλήψεις.
«Δεν θέλουμε να θρηνήσουμε άλλους νεκρούς και σακατεμένους συναδέλφους. Ανήμερα Χριστουγέννων στην Αθήνα μετρήσαμε ακόμα έναν νεκρό συνάδελφο».
«Να σταματήσει άμεσα η υπηρεσία διανομής όσο διαρκούν οι ακραίες συνθήκες», ζητά το Σωματείο Εργαζομένων efood Π.Αττικής.
Σε νέο διήμερο κινητοποιήσεων, με στάσεις εργασίας, σήμερα Παρασκευή και το Σάββατο 29 Νοεμβρίου, προχωρούν οι εργαζόμενοι στην efood.
Στάση εργασίας και κινητοποίηση στη Θεσσαλονίκη και Γενική Συνέλευση στην Αθήνα, για τους εργαζόμενους της efood.
ΜΑΤ βρήκαν απέναντί τους οι απεργοί της efood που συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας .
Σε νέα 24ωρη απεργία και συγκέντρωση στις 10 το πρωί, στην Επιθεώρηση Εργασίας Νέας Ιωνίας προχωρούν σήμερα, Παρασκευή, οι εργαζόμενοι της efood στην Αττική.
Την απόφαση να προχωρήσουν σε 24ωρη απεργία σήμερα, Παρασκευή, και στάση εργασίας αύριο, Σάββατο από τις 18:00 έως τις 23:00 πήραν οι εργαζόμενοι της efood.
Με τους εποχικούς πυροσβέστες ενώθηκαν στην πλατεία Συντάγματος οι απεργοί διανομείς. Το φωτορεπορτάζ του Κωνσταντίνου Ζήλου για το kosmodromio.gr.