Σήμερα Παρασκευή 1 και το Σάββατο 2 Νοεμβρίου απεργούν ξανά οι διανομείς της Efood και της Wolt στην Αττική.
Σαν ορμητικό ποτάμι οι απεργοί-διανομείς των αλυσίδων efood και wolt γέμισαν δρόμους της Αθήνας κάνοντας μοτοπορεία.
Φωτορεπορτάζ του Δημήτρη Ρόκκου από τη διαμαρτυρία των διανομέων για τις συνθήκες εργασίας τους.
Απεργία και συγκεντρώσεις σήμερα Παρασκευή από τους διανομείς Efood και Wolt με αίτημα την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας.
Η αποψινή μοτοπορεία στις λεωφόρους Κηφισίας και Αλεξάνδρας γίνεται στο πλαίσιο στάσης εργασίας που ολοκληρώνεται στις 23.00.
Μοτοπορεία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιήσουν το απόγευμα οι διανομείς σε efood και wolt.
Την ίδια ώρα που η efood κατέγραψε κέρδη μετά φόρων 35,8 εκ €, το εισόδημα των διανομέων μειώνεται.
Η εταιρία συνεργάζεται με Δήμους της χώρας, ώστε οι διανομείς να έχουν πρόσβαση σε κλιματιζόμενους χώρους.
Ένας ακόμα νεκρός διανομέας εν ώρα εργασίας «για δυο πίτσες και ένα πιτόγυρο».