Οι εργαζόμενοι απαιτούν συλλογικές συμβάσεις εργασίας και αυξήσεις στους μισθούς για «όλους και όλες».
Εκατοντάδες διανομείς της εταιρίας πραγματοποίησαν μοτοπορεία και τετράωρη στάση εργασίας ζητώντας νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.
Σύμφωνα με τον υπουργό, αυτές οι 2 εταιρείες, παρέδιδαν κανονικά τις ώρες που απαγορεύονται λόγω καύσωνα, αδιαφορώντας για τους εργαζομένους τους.
Αφορμή το νέο μοντέλο εργασίας που προωθεί η εταιρεία για τους freelancers, το οποίο περιλαμβάνει 30% μείωση της αμοιβής τους ανά παραγγελία.
Τις ζοφερές εργασιακές συνθήκες που επικρατούν στην efood καταδεικνύουν εκ νέου οι εργαζόμενοι της εταιρείας στην Αττική με αφορμή τον θάνατο υπαλλήλου εν ώρα εργασίας.
«Δεν είμαστε παιδιά, δεν είμαστε παπιά - ένσημα βαρέα κι ανθυγιεινά».
Εκτός συζήτησης τα ζητήματα των ωραρίων και των καυσίμων λέει η εταιρεία.
Η συγκέντρωση και η μοτοπορεία έχει οριστεί για τις 12.30 στο Πεδίον του Άρεως.
Καταγγέλλουν το νέο εργατικό δυστύχημα που είχε σαν αποτέλεσμα τον θάνατο διανομέα τα ξημερώματα του Σαββάτου.