Αύριο Κυριακή στις 16:00 ο τελικός του Μονάχου με μεγάλο φαβορί τον δικό μας «άρχοντα των κρίκων».
Θρίαμβος με νταμπλ για την Ελληνίδα αθλήτρια, η οποία τερμάτισε πρώτη και στα 20χλμ. βάδην στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.
Ο αγώνας έληξε με 89-80 υπέρ της ελληνικής ομάδας.
Βίντεο της πρεσβείας των ΗΠΑ στην Ελλάδα δείχνει διπλωμάτη να βγάζει πουκάμισο και να αποκαλύπτει τη φανέλα της εθνικής Ελλάδας.
Ο «άρχοντας των κρίκων» πέρασε στον τελικό με την υψηλότερη βαθμολογία και βάζει πλώρη για χρυσό στο Μόναχο.
Έδωσε μάχη, πέρασε τα 4.75 αλλά η Φινλανδή Μούρτο απογειώθηκε στα 4.85.
Ο Έλληνας κολυμβητής ανέβηκε στο βάθρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος για τρίτη συνεχόμενη φορά.
Μετά το χρυσό στα 50μ ύπτιο, κατέκτησε και το ασημένιο στα 100μ.
«Του χρόνου είναι το Παγκόσμιο και δεν θέλω να μου ξεφύγει. Και δεν θα μου ξεφύγει!»