ΑΘΗΝΑ
08:55
|
22.05.2022
Στο 800 400 4000 δωρεάν, όλο το εικοσιτετράωρο.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Τη νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή – από κινητό και σταθερό – 800 400 4000 του Κέντρου Εξυπηρέτησης και Βλαβών, ανακοίνωσε σήμερα ο ΔΕΔΔΗΕ

Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών θα λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο, τόσο για την αναγγελία βλαβών όσο και τα υπόλοιπα θέματα εξυπηρέτησης των πολιτών.

Ο νέος αριθμός είναι πανελλαδικής εμβέλειας και χωρίς καμία χρέωση για κλήσεις που πραγματοποιούνται είτε από σταθερό είτε από κινητό τηλέφωνο.

Οι πολίτες έχουν, επίσης, τη δυνατότητα μέσα από το www.deddie.gr να διεκπεραιώσουν το μεγαλύτερο τμήμα των αιτημάτων τους, όπως αιτήσεις για έλεγχο μετρητή, νέες συνδέσεις και χορηγήσεις νυχτερινού μετρητή. Για τη διευκόλυνσή τους, μπορούν να ολοκληρώσουν ταχύτερα τα αιτήματά τους με την καθοδήγηση του ψηφιακού βοηθού (chat bot), Κύρου.

Επιπρόσθετα και όσον αφορά σε ζητήματα αναγγελία βλάβης, εκτός από τη σχετική εφαρμογή στο site του Διαχειριστή, οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν το mobile app του ΔΕΔΔΗΕ (για iOS και Android) και να καταχωρήσουν τη βλάβη τους από το κινητό τους τηλέφωνο, σε πολύ σύντομο χρόνο.

«Ο ΔΕΔΔΗΕ έχει δεσμευτεί για την πλήρη ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του, με απώτερο σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία των πολιτών και για να απλοποιήσει όλες τις διαδικασίες για την ταχύτερη ικανοποίηση των αιτημάτων τους», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ευλογιά των πιθήκων: Ο ΠΟΥ προειδοποιεί για αύξηση κρουσμάτων

Ξέμειναν από μουστάρδες ντιζόν οι Γάλλοι

Ρατσισμό και αντισημιτισμό βλέπει η Πατέλ στο κίνημα για τερματισμό του ισραηλινού άπαρτχαϊντ

Μάνα, απέλυσα τον… εργοδότη – Αποζημίωση να πάρεις (και ζακέτα)

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα