Ο Θέμης Τζήμας είναι δικηγόρος, διδάκτορας δημοσίου δικαίου και πολιτικής επιστήμης του ΑΠΘ και μεταδιδακτορικός ερευνητής. Έχει δημοσιεύσει μελέτες σε διεθνή συνέδρια και σε νομικές επιθεωρήσεις και έχει συμμετάσχει σε διάφορες διεθνείς αποστολές.
Έχουμε ένα μοντέλο διακυβέρνησης, το οποίο «σπάει» και είναι διεφθαρμένο σε τουλάχιστον τέσσερα επίπεδα..., με μόνη σταθερά τη λεηλασία και την οργανωμένη κλεπτοκρατία.
Αυτό αναφώνησε ο Δημήτρης Καμπουράκης. Και ο καλεσμένος του, επίσης δημοσιογράφος, απάντησε «Παναγία μου».
Δεν υπάρχουν «σωτήριοι πρίγκιπες», παρά μόνο αεριτζήδες. Ή με αυτούς, ή με την πραγματική πολιτική.
Εν μέσω μιας κυβέρνησης και ενός Πρωθυπουργού που χαζογελάνε, στήνουν σόου, γλύφουν ξένους και ισχυρούς, φτύνουν ξένους και αδυνάμους, ενώ η χώρα παρακμάζει.
Η διαχείριση των όσων συμβαίνουν φέτος το καλοκαίρι αποτελεί συνέχεια εκείνης των Τεμπών, πιο πριν της πανδημίας και ακόμα παλιότερα της οικονομικής κρίσης.
Από το «Ελλάδα-Κύπρος-Παλαιστίνη, Αμερικάνος δεν θα μείνει», έχει καταστεί ακόμα περισσότερο χειραγωγούμενη από Ισραήλ και ΗΠΑ, με μηδενικά στην πραγματικότητα ανταλλάγματα.
Καμιά κοινωνία δεν επιβιώνει αλώβητη από τέτοιες ιστορίες.
Την ώρα που η κυβερνητική προπαγάνδα περί αποτελεσματικότητας κατέρρεε ήρθε μια χείρα βοηθείας με ιστορίες για «υβριδικούς πολέμους».
Ο φασισμός-ναζισμός δεν είναι εχθρός της αστικής κυριαρχίας αλλά το «άτακτο παιδί» της.