Οι γάτες κάτω έχουν αρχίσει τις πρωινές βόλτες στο πλακόστρωτο. Ο καιρός είναι μουντός καθότι Οκτώβριος.
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι χωρίς επικαιρότητα…
Ανοιχτά θα είναι αύριο, πρώτη Κυριακή των χειμερινών εκπτώσεων, τα εμπορικά καταστήματα, από τις 11 το πρωί.
Το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας είναι 11:00 με 18:00 για τα καταστήματα και 11:00 με 20:00 για τα πολυκαταστήματα και εμπορικά κέντρα.
«Η βαριά εγκληματικότητα γιγαντώνεται και οι πολίτες δεν νιώθουν ασφάλεια ούτε στις γειτονιές τους» αναφέρει σε άλλο σημείο η ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ.
Με προτεινόμενο ωράριο θα λειτουργήσουν την Κυριακή τα καταστήματα.
Το ίδιο θα ισχύσει και για τις δύο τελευταίες Κυριακές του χρόνου.
Οι θερινές εκπτώσεις ξεκίνησαν και παραδοσιακά την πρώτη Κυριακή τα μαγαζιά παραμένουν ανοιχτά.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών υπενθυμίζει σε αγοραστές και εμπόρους πως τα εμπορικά καταστήματα θα είναι ανοικτά προαιρετικά.