Διαρροές από το «περιβάλλον» του υπ. Εξωτερικών αναφέρουν πως «τις συνεννοήσεις με την ουκρανική πρεσβεία είχε αναλάβει η ίδια η Βουλή», χωρίς την εμπλοκή του…
Ένας λαός που έδιωξε από τη Βουλή τους νεοναζί της ΧΑ, βλέπει με ευθύνη της κυβέρνησης να δίνεται βήμα σε φασίστες.
Η πρόεδρος της Κυπριακής Βουλής έβαλε στην θέση του τον Ζελένσκι επισημαίνοντάς του πως η Κύπρος έζησε την τουρκική εισβολή και ξέρει από πόνο...
Το «Ελευθερία ή Θάνατος» δεν ειπώθηκε για αυτούς που διαφημίζουν ναζί και βασίζονται σε αυτούς.
Ο κ. Οικονόμου χαρακτήρισε «εξοργιστική και ανέντιμη τη χρήση αυτού του λάθους από μερίδα της αντιπολίτευσης, με πρωτοστάτη τον κ. Τσίπρα».
«Το σημειώνω» περιορίστηκε να σχολιάσει ο Ανδρέας Λοβέρδος διαμαρτυρόμενος για την έλλειψη αναφοράς από τον Ουκρανό πρόεδρο στο Κυπριακό.
Η 7η Απριλίου θα μείνει στην ιστορία ως μαύρη μέρα για την Ελληνική Δημοκρατία και ως στιγμή ασύλληπτης ντροπής για το ελληνικό κοινοβούλιο.
Αντιδράσεις από ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και ΜέΡΑ25 και ΚΙΝΑΛ. Οργισμένες αναρτήσεις στο Twitter για τη συνεδρίαση της... ντροπής.
«Η Φιλική Εταιρεία συγκροτήθηκε εδώ. Το ίδιο μπορεί να γίνει και τώρα. Να δημιουργηθεί μια νέα Φιλική Εταιρεία εδώ», είπε ο πρόεδρος της Ουκρανίας.