«Μετά τις ενδοσχολικές εξετάσεις έπονται οι Πανελλαδικές. Τα ίδια θα έχουμε και τότε;» δήλωσε η Πόπη Τσαπανίδου.
Οι μαθητές έμειναν στις τάξεις έως τις 12.30 το μεσημέρι, με τους γονείς να καταγγέλλουν, ότι αυτό έγινε, ώστε να μην αναβληθούν οι εξετάσεις.
Τελικά το «τεχνικό πρόβλημα» αποκαταστάθηκε αλλά η καθυστέρηση έγινε!
Η ημέρα της Μαρμότας όπως την έζησαν οι υποψήφιοι με πολλή αγάπη από την Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού.
Η επέμβαση έγινε τον Φεβρουάριο. Ήταν ένα βασικοκυτταρικό καρκίνωμα το οποίο «δεν τείνει να επεκτείνεται».
Η εξεταστική περίοδος θα διαρκέσει έως τις 15 Ιουνίου. Οι εξετάσεις είχαν διακοπεί για δύο χρόνια λόγω πανδημίας.
Η αντίστροφη μέτρηση για τη λήξη της σχολικής χρονιάς έχει αρχίσει και στα Γυμνάσια, με την τελευταία ημέρα μαθημάτων να είναι η 30η Μαΐου.
Αρχή για την «ελληνική PISA». Οι εξετάσεις διαγωνιστικού χαρακτήρα για 6.000 μαθητές/τριες της ΣΤ' τάξης των Δημοτικών σχολείων και 6.000 της Γ' τάξης των Γυμνασίων.
Σε συνεργασία με το «Χαμόγελο του Παιδιού» από 21-25 Φεβρουαρίου στην Τεχνόπολη.