Με θανατηφόρα ένεση θα εκτελεστεί άνδρες που σκότωσε το μωρό της φίλης του το 1996. Συνολικά στις ΗΠΑ εκτελέστηκαν 47 άνθρωποι το 2025
Με την μέθοδο της υποξίας αζώτου, που δικαστής του χαρακτήρισε «βασανισμό», εκτελέστηκε στην Αλαμπάμα θανατοποινίτης.
Ένας 79χρονος, που βρίσκονταν έγκλειστος στη φυλακή από το 1977, είναι ο 25ος θανατοποινίτης που εκτελέστηκε στις ΗΠΑ φέτος.
Ο 51χρονος Τόμας Γκουντίνας εκτελέστηκε με ενέσιμες θανατηφόρες χημικές ουσίες στη Φλόριντα. Είχε καταδικαστεί για τον βιασμό και τον φόνο γυναίκας το 1994.
Τέσσερα σκίτσα για την εσχάτη των ποινών στις Ηνωμένες Πολιτείες. Έφτασαν τις 15 οι εκτελέσεις από την αρχή του τρέχοντος έτους.
Εκπρόσωπος του στρατού της ΛΔ Κονγκό είπε ότι οι πράξεις απειθαρχίας επέτρεψαν στους αντάρτες που αντιμετωπίζει ο στρατός να καταλάβουν εδάφη.
Από το 1973 μέχρι σήμερα, έχουν εκτελεστεί στις ΗΠΑ πάνω από 200 άνθρωποι, οι οποίοι σε δεύτερο χρόνο, μετά την εκτέλεσή τους δηλαδή, αθωώθηκαν.
Η 91χρονη αδελφή του Ιβάο Χακαμάντα κατάφερε να αθωωθεί οριστικά ο άνθρωπος που υπήρξε θανατοποινίτης για περισσότερο καιρό από οποιονδήποτε άλλο στον κόσμο.
Παρά τις διεθνείς αντιδράσεις, ο θανατοποινίτης Κένεθ Γιουτζίν Σμιθ εκτελέστηκε με εισπνοή αερίων αζώτου, για πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά.