Ο ευρωβουλευτής είχε αποχωρήσει από την ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ τον περασμένο Νοέμβρη.
Δήλωσε πως έχει ήδη αποφασίσει το όνομα του νέου κόμματος, χωρίς ωστόσο να το αποκαλύψει.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, το ποσό που έδωσε ο κ. Κασσελάκης στο κόμμα αγγίζει τα 230.000-250.000 ευρώ.
«Δεν είναι πρόβλημα για την κυβέρνηση η τοποθέτηση του Αντώνη Σαμαρά... αλλά οι υπόλοιποι θα διαγραφούν».
Το πρώην στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε επίσης και τον βασικό λόγο που δεν θα είναι επικεφαλής της Νέας Αριστεράς.
Συνολικά αποχώρησαν 178 μέλη από τις δύο οργανώσεις, καθώς δεν λένε να κοπάσουν οι αντιδράσεις στο κόμμα μετά την εκλογή του νέου προέδρου
«Ο ΣΥΡΙΖΑ μετατράπηκε σε ένα ασπόνδυλο, θολό και αρχηγικό μόρφωμα» καταγγέλλουν οι οργανώσεις.
«Εάν μου έλεγε η Έφη Αχτσιόγλου ότι ήθελε την καρέκλα του προέδρου, θα έκανα πίσω».
Με ραγδαίο ρυθμό οι αναμενόμενες εξελίξεις διάλυσης στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.