«Είναι έγκλημα και μοιάζει προμελετημένο» και πανό από τον Ρουβίκωνα στο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.
Με εξώδικα και απειλές από την εργοδοσία βρίσκονταν διαρκώς αντιμέτωποι οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ που εξέφραζαν τις ανησυχίες τους για το έλλειμμα ασφάλειας στο δίκτυο.
Σήμερα το απόγευμα στις 18.00. Ο κόσμος απαιτεί να μη συγκαλυφθεί το «έγκλημα» των Τεμπών και οι ευθύνες της εταιρείας.
Η Hellenic Train είναι, λέει, στο πλευρό των αρχών και των διασωστών. Τα ΜΑΤ, όμως, «περιποιήθηκαν» τους διαδηλωτές έξω από τα γραφεία της εταιρίας.
Η συγκέντρωση έχει μετατραπεί σε πορεία και κινείται προς τη Βουλή.
Τριήμερο εθνικό πένθος. Τουλάχιστον 40 νεκροί, δεκάδες τραυματίες. Δηλώσεις Μητσοτάκη και Τσίπρα. Παραιτήθηκε ο Κώστας Αχ. Καραμανλής.
Στις 6.30 το απόγευμα στα γραφεία της HellenicTrain στην Αθήνα και στον σταθμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη.
Η εταιρεία, με «αίσθημα ευθύνης», ενημερώνει ότι πρωταρχικό και αποκλειστικό της μέλημα αυτή τη στιγμή είναι η φροντίδα και η απρόσκοπτη ολοκλήρωση της επιχείρησης εκκένωσης.
Εικόνες χάους μετά τη σύγκρουση των αμαξοστοιχιών περιγράφουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ διασωθέντες από το τραγικό δυστύχημα.