Τα συνδικάτα των εκπαιδευτικών ψήφισαν υπέρ της αποδοχής της πρότασης που τους έγινε από το υπουργείο Παιδείας.
Από νωρίς ξεκινά η «μάχη» για τα παιδιά που τελείωσαν φέτος την Β΄ Λυκείου.
153 από τα 450 τμήματα θα δεχθούν λιγότερους φοιτητές από αυτούς που μπορούν να έχουν.
Όσοι από τους υποψήφιους έχουν υποβάλλει σχετική αίτηση θα ενημερωθούν και με γραπτό μήνυμα (SMS) από το υπουργείο Παιδείας στο κινητό τους τηλέφωνο.
Το γνωστό πανεπιστήμιο κατηγορείται ότι συντηρεί κριτήρια παλαιού τύπου για την εισδοχή των φοιτητών, όπως οι οικογενειακές σχέσεις.
Τα ηνία παίρνει τελικά (;) και σίγουρα (;) η Πανεπιστημιακή Αστυνομία και δεν το λέμε εμείς, αλλά ο κ. Μηταράκης (ξανά).
Δικαίωμα αίτησης έχουν όλοι όσοι είναι κάτοχοι απολυτηρίου Γενικού, Τεχνικού ή Επαγγελματικού Λυκείου, ανεξαρτήτως ηλικίας.
Συγκεκριμένα, η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου, θα παραμείνει ανοιχτή έως και απόψε τα μεσάνυχτα.
Οι υποψήφιοι θα μπορούν να επιλέξουν τα τμήματα για τα οποία ο μέσος όρος τους είναι ίσος ή μεγαλύτερος από την απαιτούμενη ΕΒΕ.