ΑΘΗΝΑ
14:27
|
26.04.2024
Οι φοιτητές/-τριες του Τμήματος Θεάτρου του Α.Π.Θ. και οι σπουδαστές/-τριες του ΚΘΒΕ διαχωρίζουν τη θέση τους από τους 56 υποστηρικτές της Λίνας Μενδώνη.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Με κοινό κείμενο, το φοιτητικό σώμα του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ και οι σπουδάστριες/σπουδαστές του ΚΘΒΕ διαχωρίζουν τη θέση του “από τους Μιχαήλ Μαρμαρινό, Νίκο Κολοβό και Ιωάννα Καρύμπαλη και τις υπόλοιπες/ους 53 καλλιτέχνιδες/ες”.

Ολόκληρο το κείμενο:

Ο θεσμικός τους ρόλος στα ιδρύματα που φοιτούμε μας αναγκάζει να πάρουμε θέση, εφόσον υπογράφουν το εν λόγω κείμενο και ω «αν. Καθηγητής Σκηνοθεσίας και Υποκριτικής της Σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ», «Καλλιτεχνικός Διευθυντής ΚΘΒΕ» και «Πρόεδρος ΔΣ ΚΘΒΕ», αντίστοιχα.

Ο δημόσιος λόγος και τα δημόσια αξιώματα ενέχουν πολιτική ευθύνη. Η πολιτική πρακτική της υπουργού, με την οποία διαφωνούμε, είναι απαξιωτική για τα θύματα εγκληματικών ενεργειών και στοχευμένα προσβλητική για τους ηθοποιούς, αφού η ίδια χρησιμοποιεί ακόμη και τον όρο «υποκριτική τέχνη» ως πρόσχημα, για να αποποιηθεί των ευθυνών της. Η όποια επιστημονική επάρκεια της υπουργού είναι άστοχο να αναφέρεται ως επιχείρημα, όταν η ίδια έχει αποτύχει εμφανώς να διαχειριστεί το ζήτημα Λιγνάδη, τα αιτήματα των εργαζομένων του πολιτισμού και τη διαφύλαξη της πολιτισμικής κληρονομιάς. Επικίνδυνος είναι ο καλλιτεχνικός διευθυντής που διόρισε, αλλά επικίνδυνη είναι και η στάση της Λίνας Μενδώνη, η οποία δεν αναγνωρίζει πλήρως τις ευθύνες, που απορρέουν από τον θεσμικό της ρόλο και δεν παραιτείται.

Θεωρούμε τουλάχιστον προβληματικό να βρίσκει στήριξη από 56 προσωπικότητες της τέχνης και του πολιτισμού, που επικαλούνται την αυθεντία και τον θεσμικό τους ρόλο και δη χωρίς επαρκή επιχειρήματα, τη στιγμή που το κίνημα #metoo​ έχει φανερώσει τις παθογένειες που υπάρχουν στον καλλιτεχνικό χώρο και όχι μόνο.

Ζητάμε από τους 56 να αναθεωρήσουν και καλούμε τη Λίνα Μενδώνη να παραιτηθεί.

ΥΓ: Ελπίζουμε η επόμενη υπουργός να γνωρίζει τη διαφορά μεταξύ υποκριτικής και υποκρισίας.

Αξίζει να σημειωθεί πως με βίντεο που δημοσιεύτηκε στις 9 Μαρτίου, το Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. υπενθυμίζει στον Μιχαήλ Μαρμαρινό πως στο σύστημα υποκριτικής μεθόδου – επικοινωνίας με βάση την αριθμολογία, το οποίο διδάσκει, ο αριθμός 4 ερμηνεύεται ως “Σιωπώ, άρα ακούω” και τονίζουν τη χρησιμότητα της ενεργητικής σιωπής.

Πηγή: parallaximag.gr

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

ΗΠΑ: Νεκρός 53χρονος Αφροαμερικανός από λαβή αστυνομικού- «Δεν μπορώ να αναπνεύσω»

Ουκρανία: Συνελήφθη ο υπουργός Γεωργίας για υπόθεση διαφθοράς

Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους»

Κλονίζεται ο Ερντογάν

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα