ΑΘΗΝΑ
20:08
|
16.06.2024
Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης προκηρύσσει 24ωρη απεργία στις 28/2 και συγκέντρωση στα Προπύλαια στις 10.30 το πρωί.
Φωτογραφία: Κυριάκος Φίνας (12/12/2023)
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Στις 28 Φεβρουαρίου συμπληρώνεται ένας χρόνος από το εγκληματικό δυστύχημα των Τεμπών, όπου έχασαν την ζωή τους 57 άνθρωποι, στην πλειονότητά τους νέοι.

Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης προκηρύσσει 24ωρη απεργία για τις 28 Φεβρουαρίου και καλεί την Εξεταστική Επιτροπή, που έχει αναλάβει την διερεύνηση του εγκλήματος, να σταματήσει την προσπάθεια συγκάλυψης των πραγματικών αιτιών του.

Σε αυτό το πλαίσιο ζητά από την Επιτροπή να «καλέσει άμεσα τους κρίσιμους μάρτυρες που προκλητικά και πλειοψηφικά αποκλείει για να χτίσει το αφήγημα του μοναδικού “ανθρώπινου λάθους”, προέχοντος του μηχανοδηγού Κώστα Γενιδούνια, πρώην Προέδρου του Σωματείου μας, που έχει ζητήσει και γραπτώς να προσέλθει ενώπιον της».

«Το Σωματείο καλεί τους εργαζόμενους, τα Εργατικά Κέντρα και τις Ομοσπονδίες να πάρουν απόφαση για απεργιακές κινητοποιήσεις στις 28/2 και απεργιακή συγκέντρωση στα Προπύλαια στις 10.30» αναφέρει η ανακοίνωση.

Οι μηχανοδηγοί σημειώνουν πως δεν ξεχνούν το έγκλημα των Τεμπών και συνεχίζουν τον αγώνα τους για ασφάλεια στην εργασία και τις μεταφορές.

Πρώην Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ: «Κανένα σύστημα δε σώζει»

«Τα συστήματα έρχονται μετά τον ανθρώπινο παράγοντα και έρχονται κατ’ εντολή του ανθρώπου» δήλωσε κατηγορηματικά στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για τα Τέμπη ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ την περίοδο 2018-2019, Παναγιώτης Θεοχάρης.

Υπογραμμίζοντας τον πρωταρχικό ρόλο του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας στην ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών, ο κ. Θεοχάρης υπογράμμισε ότι «κανένα σύστημα δεν μπορεί να σε σώσει όταν δεν εφαρμόζεται ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας», φέρνοντας μάλιστα ως παράδειγμα τις μετακινήσεις δεκάδων τρένων κατά την επιστράτευση του 1940 και μάλιστα σε μονή γραμμή, όπου δεν σημειώθηκε ο παραμικρός εκτροχιασμός, χάρη στην ευλαβική τήρηση του ΓΚΚ. Ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ συνέκρινε τον ΓΚΚ με στρατιωτικό έγγραφο ενώ πρόσθεσε ότι ο σταθμάρχης είναι στην ουσία ένας ταγματάρχης «τόσο σημαντική είναι η θέση του».

Προκειμένου να εξηγήσει την κατηγορηματικότητα των λόγων του, αναφέρθηκε σε δυστύχημα που είχε συμβεί επί της θητείας του στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου οι ευθύνες αποδόθηκαν πλήρως στον μηχανοδηγό για τη μη εφαρμογή του ΓΚΚ. Ιεραρχώντας τις αιτίες ενός σιδηροδρομικού δυστυχήματος, ο κ. Θεοχάρης προέταξε τον ανθρώπινο παράγοντα, ακολουθούμενο από τις αστοχίες γραμμής και τις αστοχίες συντήρησης.

Τέλος ο κ. Θεοχάρης αποκάλυψε, ότι επί ημερών υπουργίας Ρέππα έκλεισε η ακαδημία μηχανοδηγών, προσθέτοντας ότι η μείωση του προσωπικού κατά 50% δημιούργησε μεγάλα προβλήματα στον σιδηρόδρομο.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Πολύνεκρο τροχαίο στην Ξάνθη – Τέσσερις νεκροί και επτά τραυματίες

Τζάκομο Ματεότι: 100 χρόνια από το έγκλημα των μπράβων του Μουσολίνι

Δεκατέσσερις Ιορδανοί πέθαναν κατά τη διάρκεια του χατζ στη Σαουδική Αραβία

Η σιωπή για την Πύλο προετοιμάζει την επόμενη: 1 χρόνος από το κρατικό έγκλημα

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα