Δεν έχουν φυσική παρουσία οι ΗΠΑ στη Γάζα, ούτε μπορούν να συλλέξουν επιβεβαιωμένες πληροφορίες. Έτσι, παπαγαλίζουν την προπαγάνδα του Ισραήλ.
Εκφράζονται φόβοι πως, κατά την πάγια τακτική του Τελ Αβίβ, θα κατασκευάσουν στοιχεία. Δεν έχουμε να κρύψουμε τίποτα λένε οι γιατροί.
Διευθυντής νοσοκομείου αλ-Σίφα: «Αν επιζήσω θα ζήσω με αξιοπρέπεια και θα κρατήσω επαφή, αλλά αν σκοτωθώ θα συναντηθούμε στον παράδεισο».
Η υποτιθέμενη γιατρός που κατήγγειλε την παρουσία της Χαμάς κάτω από το νοσοκομείο αλ-Σίφα, φέρεται να είναι Μεξικανή ηθοποιός, κάτοικος του Ισραήλ.
Ο Ισραηλινός στρατός δήλωσε πως πρόκειται για «θάνατο ομήρου στα χέρια της τρομοκρατικής οργάνωσης», χωρίς να διευκρινίσει τις συνθήκες του θανάτου της.
Η ανθρώπινη τραγωδία είναι αυτή καθαυτήν ένα βαρύ μέγεθος. Αλλά και το πολιτικό αδιέξοδο που περιβάλλει τη νέα μεσανατολική σύγκρουση δεν βαραίνει λιγότερο.
Η αντιπρόεδρος της κυβέρνησης ζήτησε άμεση αναστολή της συμφωνίας σύνδεσης μεταξύ Ε.Ε. και Ισραήλ.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Ισραηλινή Αεροπορία φέρεται να εξαπέλυσε επίθεση στη περιοχή, χωρίς να μπορεί να ταυτοποιήσει τους στόχους.
Ο ίδιος τόνισε, ότι ναι μεν αναγνωρίζει πως το Ισραήλ έχει το δικαίωμα να αμυνθεί, ωστόσο έχει σημασία ο τρόπος.