Το Δικαστήριο Λεφόρτοβο της Μόσχας έκρινε σήμερα, Τρίτη, ένοχο τον Αλεξέι Ναβάλνι σε νέα υπόθεση απάτης.
«Μπράβο σε όλους κι εκεί ψηλά που κάθεστε στα έδρανα. Ντροπή! Ντροπή!», φώναξε η Κούλα Αρμουτίδου μόλις άκουσε την απόφαση του Εφετείου.
Ο χρόνος τέλεσης των αδικημάτων φέρεται να φτάνει έως και το 2019, όταν ήδη εκκρεμούσε σε βάρος του η πρώτη υπόθεση στη δικαιοσύνη.
Καμία απειλή στο πρόσωπο της γ.γ. Αντεγκληματικής Πολιτικής δεν διέκρινε το δικαστήριο από τη λεγόμενη «επίθεση με τρικάκια», ενώ απορρίφθηκε και η κατηγορία της εξύβρισης.
Ανάγκασαν σε αποχώρηση τον μοναδικό δημοσιογράφο που κάλυπτε δίκη για τον εκβιασμό επιχειρηματία από ΣΔΟΕ και δικηγόρους...
Το δικαστήριο έκρινε ότι η απόφαση στερείται νομικής βάσης.
Το δικαστήριο δεν δέχτηκε να αλλάξει το επώνυμο τρανς άνδρα ώστε να συμφωνεί με το γένος της ταυτότητας φύλου του.
Τουλάχιστον 10 Μητροπολίτες υποδέχτηκαν στο Πρωτοδικιίο τον κ. Νεκτάριο ψάλλοντας το απολυτίκιο του Αγ. Νεκταρίου.