Ζητά κατάργηση της ρήτρας αναπροσαρμογής, του Χρηματιστηρίου Ενέργειας, του ΕΤΜΕΑΡ και των έμμεσων φόρων.
Τον Ιούνιο η επιστροφή του 60% των επιπλέον επιβαρύνσεων των νοικοκυριών από τις ενεργειακές αυξήσεις
Η αντιπολίτευση ζητά πλαφόν στη λιανική και όχι μόνο στην χονδρική τιμή του ρεύματος, και στρέφει τα πυρά της στη ρήτρα αναπροσαρμογής
«Το ρεύμα από κοινωνικό αγαθό έχει γίνει χρηματιστηριακό είδος» τονίζει ο πρόεδρος της Ένωσης Τεχνικών ΔΕΗ.
Στις 18 Μαΐου η εκδίκαση της συλλογικής αγωγής της ΕΚΠΟΙΖΩ.
Ζητήθηκαν, προφανώς από λάθος, 35.357 ευρώ για ηλεκτρικό ρεύμα που καταναλώθηκε μεταξύ 9 Φεβρουαρίου και 9 Μαρτίου.
«Οι τεράστιες αυξήσεις στους λογαριασμούς, λόγω της ρήτρας αναπροσαρμογής, εκτροχιάζουν τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς».
«Είναι ευθύνη όλων μας μέσα στον οικονομικό και κοινωνικό Αρμαγεδδώνα που βιώνουμε να μην μείνει κανένας απροστάτευτος».
Μετά τους λογαριασμούς σοκ, οι κυβερνώντες στην ΕΕ πιέζουν για οικονομία και εναλλακτικές λύσεις στην Ενέργεια.