Φωτιά στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έβαλε η Ματίνα Παγώνη με μία ανάρτηση με μαγιό προκαλώντας τον αλαλαγμό των...κανιβάλων.
«Τελειώνει το θέμα Παγώνη σήμερα. Δεν θα λέω ψέματα στον κόσμο» τόνισε η κα. Παγώνη, που τελικά δεν βρίσκεται στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ.
Διαφωνούν Παγώνη και Μαγιορκίνης για τη χρήση μάσκας.
Την εκτίμηση ότι αρχές Σεπτέμβρη θα ξεκινήσει η χορήγηση τέταρτης δόσης για τον γενικό πληθυσμό έκανε η Ματίνα Παγώνη.
Από δω και πέρα το πιο πιθανό είναι, βάσει των μελετών, ότι θα κάνουμε το εμβόλιο κάθε χρόνο, όπως και για τη γρίπη.
Η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ προειδοποίησε ότι κορονοϊός και γρίπη είναι 20 φορές πιο επικίνδυνες για τους ανεμβολίαστους.
Ένα βήμα πριν το μίνι λοκντάουν η Θεσσαλονίκη. Να μη γίνουν παρελάσεις και εορταστικές εκδηλώσεις τον Οκτώβριο συμβούλεψε η κ. Παγώνη.
Τις ανησυχίες της για το άνοιγμα των σχολείων εξέφρασε η πρόεδρος της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών – Πειραιώς (ΕΙΝΑΠ).
«Το 97% όσων νοσηλεύονται στα νοσοκομεία είναι ανεμβολίαστοι» τονίζει η πρόεδρος των νοσοκομειακών γιατρών Αθήνας-Πειραιά.