Νέα κακοποίηση, νέα δολοφονία αδέσποτου ζώου στην Ελλάδα. Αυτή τη φορά στην Κατερίνη.
Λαμβάνοντας υπόψη όλες τις ράτσες και τις διασταυρώσεις,η μέση διάρκεια ζωής των σκύλων είναι 12,5 χρόνια, με τα θηλυκά σκυλιά να ζουν λίγο περισσότερο.
Αφημένα στην τύχη τους από τον Δήμο Ξάνθης και άλλους φορείς είναι εκατοντάδες αδέσποτα ζώα. Δίχως τροφή, δίχως νερό, δίχως φάρμακα.
Ο έφηβος κινούνταν προς το 1ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας Βόλου όταν του επιτέθηκε αγέλη αδέσποτων σκύλων εκατοντάδες μέτρα μακριά από το σχολείο.
Φιλοζωική καταγγέλλει, ότι ο Δήμος της Ξάνθης έχει εγκαταλείψει τα ζώα σε χωματερή και αρνείται να αναλάβει τη φροντίδα τους.
Ο 37χρονος αρνήθηκε την κατηγορία της ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο και εξέφρασε τη λύπη του για τον θάνατο της γυναίκας.
Το επιχείρημα ότι τα τρία σκυλιά άνοιξαν τρύπα στον συρμάτινο φράχτη δεν έπεισε. Προφυλακιστέος μέχρι την απολογία του ο 37χρονος για τον θάνατο της 50χρονης.
Κύμα οργής στα social media, συγκεκριμένα στο X (πρώην Twitter), καθώς οι χρήστες μιλούν για συγκάλυψη του δολοφόνου, μετά τη νέα εκδοχή θανάτου του.
Τα τρία τσομπανόσκυλα δάγκωναν τη γυναίκα μέχρι να ξεψυχήσει. Στον 37χρονο ιδιοκτήτη επιβλήθηκε πρόστιμο.