Το σκίτσο του Κουβανού Wimar Verdecia Fuentes για τα πακέτα βοήθειας που «κόβει» η Ε.Ε. για τη στήριξη της Ουκρανίας.
Χρειάστηκαν 16 ολόκληρες μέρες για να αποφασίσει η ΕΕ αυτό που έπρεπε να είχε κάνει από την πρώτη μέρα.
Ο δυτικός παράγοντας θέλει να εκμεταλλευτεί τις συνθήκες πόλωσης στο διεθνές σκηνικό, καθώς και το γεγονός ότι οι Βούτσιτς-Κούρτι έχουν (συγκριτικά) ισχυρές κυβερνήσεις.
Το δέκατο πακέτο κυρώσεων της Ε.Ε. στη Ρωσία, το οποίο βρίσκεται υπό συζήτηση, αναφέρεται ότι θα στοιχίσει 11 δισεκατομμύρια ευρώ.
Ο δυτικός πολίτης (σίγουρα κυρίως αυτός) είναι ο πολίτης της ψευδούς συνείδησης και των συντετριμμένων προσδοκιών.
Αποχαιρετάμε σε 12 χρόνια τα βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα και υβριδικά αυτοκίνητα στην ΕΕ. Άραγε θα γίνουν ως τότε πιο προσιτά για τον μέσο Ευρωπαίο καταναλωτή;
Πόσο πίσω είναι διατεθειμένοι να φτάσουν ιστορικά για να υπερασπιστούν την ευρωατλαντική συμμαχία;
Οι «27» της Ε.Ε. σηκώνουν ακόμα πιο ψηλά το «Φρούριο Ευρώπη» με κάμερες, φυλάκια και φράχτες κατά των προσφύγων / μεταναστών.
Ήδη «συζητήσαμε και συζητάμε ως μέλη της ευρωπαϊκής κοινότητας» είπε ο Ζελένσκι στο αποψινό του διάγγελμα.