Από χθες το βράδυ κρατούνται στην αστυνομική διεύθυνση Καβάλας 17 εργαζόμενοι, μετά από την βίαιη εισβολή των ΜΑΤ στο εργοστάσιο.
Στα σκουπίδια ο αντιδραστικός εσωτερικός κανονισμός της εργοδοσίας – Οι αγώνες στην efood και στην Cosco δείχνουν τον δρόμο.
Ανάμεσα στους ανθρώπους,που επέβαιναν σε φουσκωτά σκάφη, καγιάκ, ακόμα και τζετ σκι, ήταν 23 γυναίκες και εννέα ανήλικα παιδιά.
Η διοίκηση της εταιρίας σήμερα απαίτησε οι υπάλληλοι να σημαίνουν «συναγερμό» σε περίπτωση που εντοπίσουν συνεργείο ελέγχου στο χώρο του καταστήματος.
Καταγγέλλει την σημερινή επίθεση με ΜΑΤ, βία, προσαγωγές και μηνύσεις σε βάρος εργαζομένων.
Το Εργατικό Κέντρο Πάτρας προχωρά σε συγκέντρωση τροφίμων και παιχνιδιών για άπορες οικογένειες.
Οι απεργοί που αγωνίζονταν από τις 5 Οκτώβρη κατάφεραν την ικανοποίηση των περισσότερων αιτημάτων τους.
«Μεγάλη υποκρισία την ώρα που διαλύουν τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ να ανησυχούν για τις εκκρεμότητες στην έκδοση των συντάξεων». Στο πλευρό των εργαζομένων η ΑΔΕΔΥ.
«Oι ΗΠΑ πρέπει να αποδεσμεύσουν τα περιουσιακά μας στοιχεία το συντομότερο δυνατό. Πρόκειται για τον πλούτο του αφγανικού λαού».