Από το κακό στο χειρότερο το δημόσιο Εθνικό Σύστημα Υγείας που εν μέσω χειμώνα και έξαρσης της γρίπης δεν έχει πια κλίνες για τους ασθενείς.
Δεκάδες βρέφη θα μπορούσαν να είχαν σωθεί εάν το βρετανικό ΕΣΥ έστεκε καλά στα πόδια του και δεν εξασθενούσε από πολιτικές λιτότητας.
Προβλέπουν σοβαρή υγειονομική κρίση λόγω του υψηλού κόστους ενέργειας που θα μπορούσε να αφήσει νοσοκομεία δίχως θέρμανση.
Ένας μεγάλος αριθμός πολιτών θα βρεθεί αντιμέτωπος με κινδύνους για την υγεία του, αν η κυβέρνηση δεν λάβει περαιτέρω μέτρα.
Την χειρότερη κρίση λόγω ελλείψεων προσωπικού και ψαλιδισμένων χρηματοδοτήσεων αντιμετωπίζει ο Εθνικό Σύστημα Υγείας της Βρετανίας, ενώ εκατομμύρια ασθενείς βρίσκονται στις λίστες αναμονής.
Η κυβέρνηση σκοπεύει να ανακαλέσει το μέτρο της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού κατά της Covid-19 για τους υγειονομικούς υπαλλήλους.
Πολλές εκατοντάδες εργαζόμενοι της βρετανικής εταιρείας Serco, που προσφέρει υπηρεσίες εστίασης, καθαρισμού, μεταφοράς και άλλες στα βρετανικά νοσοκομεία, ξεκίνησαν σήμερα απεργία.
Στρατιωτικοί γιατροί θα συνδράμουν το προσωπικό του NHS στην περίθαλψη ασθενών, ενώ άλλοι στρατιώτες θα αναλάβουν γενικά καθήκοντα.
Ένας στους τέσσερις Βρετανούς αδυνατεί να επικοινωνήσει με τις τηλεφωνικές γραμμές του Συστήματος Υγείας λόγω ελλείψεων προσωπικού