Θεωρείται ότι η επίσημη έγκριση του FDA και η σύσταση του CDC θα ωθήσουν περισσότερους Αμερικανούς να εμβολιαστούν.
Πήρε το “πράσινο φως” από τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων και Τροφίμων (FDA) σύμφωνα με δημοσίευμα της “Ουάσινγκτον Ποστ”.
Πρωταθλήτριες στα κέρδη αναδεικνύονται οι φαρμακοβιομηχανίες Pfizer και BioNTech.
«Ουδέν σχόλιο» από την Κομισιόν για το δημοσίευμα των FT σχετικά με τις αυξημένες τιμές των εμβολίων κατά της Covid-19 των Pfizer και Moderna.
Οι εταιρείες επωφελήθηκαν από την ισχύ τους και χρησιμοποίησαν τη συνήθη φαρμακευτική ρητορική για να αυξήσουν τις τιμές των εμβολίων τους.
Νέα αυστηρά μέτρα κατά των ανεμβολίαστων ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός της χώρας, Ναφτάλι Μπένετ. Στο “τραπέζι” η τρίτη ενισχυτική δόση.
Ετοιμάζουν επίσης νέο εμβόλιο ειδικά κατά της παραλλαγής Δέλτα.
Η επιτροπή του ΕΜΑ για τα ανθρώπινα φάρμακα (CHMP) ενέκρινε δύο πρόσθετες μονάδες παραγωγής για το εμβόλιο Comirnaty, των BioNTech/Pfizer.
Χωρίς μειονεκτήματα ο συνδυασμός εμβολίων AstraZeneca και BioNTech/Pfizer κατά του Covid-19, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου του Βερολίνου, Charité.