Διευθυντής νοσοκομείου αλ-Σίφα: «Αν επιζήσω θα ζήσω με αξιοπρέπεια και θα κρατήσω επαφή, αλλά αν σκοτωθώ θα συναντηθούμε στον παράδεισο».
Τραγική η κατάσταση στα νοσοκομεία, την ώρα που συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί στη Λωρίδα της Γάζας και οι επιθέσεις στη Δυτική Όχθη από τον ιστραηλινό στρατό.
Οι περισσότεροι έχουν ζητήσει καταφύγιο σε θρησκευτικά ιδρύματα.
«Δεν έχει πάει ποτέ στη Γάζα. Δεν πήγε ποτέ να επισκεφθεί και να δει τα γεγονότα επί τόπου», κατηγόρησε ο Πρόεδρος του Ισραήλ την ηθοποιό.
Το λουτρό αίματος σε βάρος των παιδιών διαπίστωσε απόψε και ο ΓΓ του ΟΗΕ. Επικοινωνία Μπάιντεν-Νετανιάχου για τη δυνατότητα «τακτικών παύσεων». Στους 10.022 οι νεκροί.
«Αρκετά. Αυτό πρέπει να σταματήσει τώρα»-Νέα έκκληση από τους επικεφαλής 18 υπηρεσιών του ΟΗΕ.
Κατηγορεί τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και μεγάλο μέρος της Ευρώπης ως «εξ ολοκλήρου συνένοχους στη φρικτή επίθεση».
«Το κίτρινο αστέρι συμβόλιζε την αδυναμία του εβραϊκού λαού. Σήμερα έχουμε μια ανεξάρτητη χώρα και έναν ισχυρό στρατό».
«Θα φοράμε αυτό το αστέρι μέχρι να ξυπνήσετε και να καταδικάσετε τις θηριωδίες της Χαμάς», τόνισε, εκβιάζοντας το συναίσθημα από τη μνήμη του Ολοκαυτώματος.