Οι οικονομικοί ηγέτες της G20 δεν μπόρεσαν να επιλύσουν τις διαφορές τους το Σάββατο σχετικά με τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Η χώρα φιλοξενεί τους υπουργούς Εξωτερικών και τους διοικητές των κεντρικών τραπεζών των συμμετεχόντων στην G20 κρατών.
Ο Τζο Μπάιντεν την επόμενη εβδομάδα θα ανακοινώσει την υποστήριξη των ΗΠΑ για την ένταξη της Αφρικανικής Ένωσης στην ομάδα G20 ως μόνιμο μέλος.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του G20 οι σύνεδροι όχι μόνον δε συμφώνησαν σε ένα τελικό ανακοινωθέν αλλά δε βγήκαν, ούτε καν, όλοι μαζί φωτογραφία.
«Οι περισσότερες χώρες καταδικάζουν έντονα τον πόλεμο στην Ουκρανία, ωστόσο, μεταξύ των μελών υπάρχουν και άλλες απόψεις και εκτιμήσεις», αναφέρεται στο κοινό ανακοινωθέν της Συνόδου.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών, όσο περισσότερο το Κίεβο αρνείται, τόσο πιο δύσκολη θα είναι τελικά η διαπραγμάτευση.
Η συμφωνία για τα ουκρανικά σιτηρά, η τρομοκρατική επίθεση της Κυριακής και η διεύρυνση του ΝΑΤΟ στην ατζέντα των δύο ηγετών.
Συνάντηση με τον Κινέζο υπουργό Εξωτερικών είχε στο Μπαλί ο Σεργκέι Λαβρόφ.
Ζήτησε παράταση της συμφωνίας για την εξαγωγή σιτηρών που λήγει την Παρασκευή.