Μεγάλες απώλειες στα δυτικά άρματα μάχης που στάλθηκαν στην Ουκρανία. Αδυνατεί το Βερολίνο να αντικαταστήσει τα Leopard 2 που βγαίνουν εκτός μάχης.
Η Νορβηγία διαθέτει συνολικά 36 άρματα μάχης Leopard 2.
105 Ουκρανοί στρατιωτικοί εκπαιδεύονται σε ειδική βάση, από Πολωνούς, Καναδούς και Νορβηγούς εκπαιδευτές.
Σύμφωνα με το Spiegel, η γερμανική βιομηχανία όπλων θα διαθέσει 187 άρματα Leopard-1 στο Κίεβο, ωστόσο τα περισσότερα θα παραδοθούν του χρόνου.
Ο Πρόεδρος της Βραζιλίας φέρεται να αρνήθηκε την πώληση πυρομαχικών για άρματα μάχης στη Γερμανία για χρήση στην Ουκρανία.
Ο Ουκρανός πρόεδρος, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, επέκρινε την έλλειψη ταχύτητας εκ μέρους της Ουάσιγκτον στην παράδοση βαρέων αρμάτων μάχης στην Ουκρανία.
Η Γερμανία θα διαθέσει στην Ουκρανία 14 άρματα μάχης Leopard 2-A6, ανακοίνωσε Όλαφ Σολτς κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου.
Υπερεκτιμημένες οι δυνατότητες που θα προσφέρουν στις δυνάμεις του Κιέβου, καθώς «καίγονται όπως όλα τα άλλα τεθωρακισμένα», λέει ο Πεσκόφ.
Εντός της ημέρας οι ανακοινώσεις από το Βερολίνο - Την αποστολή αρμάτων μάχης Abrams αναμένεται να ανακοινώσει και η Ουάσιγκτον.