Οι κάτοικοι καταγγέλλουν για θυσία του φυσικού πλούτου, χωρίς να έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα καθώς και οι επιπτώσεις αυτών.
Η πορεία διαμαρτυρίας θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 20/12, στις 18.00 το απόγευμα στον σταθμό μετρό στον Πειραιά.
Η Ανοιχτή Συνέλευση καταγγέλλει τα «δύο μέτρα και δύο σταθμά» που ισχύουν για την προστασία του φυσικού πλούτου.
Σύμφωνα με την κινεζική τηλεόραση, δεν σημειώθηκε κανένας θάνατος, ενώ 67 άνθρωποι εξακολουθούν να νοσηλεύονται.
Από τις 10 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας.
Όλοι οι σταθμοί του Μετρό και του ΗΣΑΠ λειτουργούν κανονικά ως το τέλος της βάρδιας, μέχρι τα αυριανά μέτρα λόγω επίσκεψης Ερντογάν.
Ετοιμάζουν 15 απολύσεις στο εργοτάξιο, καταγγέλλει το Συνδικάτο Οικοδόμων.
Έχουν προγραμματιστεί συγκεντρώσεις μαθητών, σχολείων, φοιτητικών συλλόγων, σωματείων, φορέων, οργανώσεων και συλλογικοτήτων της Αριστεράς.
«Γιατί μεταξύ πολλών άλλων, καταστρέφεται η μοναδική πλατεία της γειτονιάς, χάνεται ένας ελεύθερος, δημόσιος χώρος των Εξαρχείων, του κέντρου της πόλης».