Η υπόσχεση για μεταφύτευση πάει βόλτα στον βωμό του Μετρό.
«Θα έβγαινα έξω με το πριόνι αν δεν υπήρχε αστυνομία» φαίνεται σε βίντεο να λένε εργάτες σε κατοίκους των Εξαρχείων.
Οι κάτοικοι εκφράζουν την αντίθεση τους στην κατασκευή σταθμού του μετρό στην πλατεία, καθώς θα εξαφανίσει το μοναδικό πράσινο της περιοχής.
Για ποιο οίκο και ποιο δήμο μιλάμε; Για ποιο ιδιωτικό και ποιο δημόσιο μιλάμε; Γιατί ασχολούμαστε, και αναλωνόμαστε σε τσακωμούς... αλλωνών;
Άτομο έπεσε στις γραμμές στο σταθμό «Άγιος Αντώνιος» το μεσημέρι του Σαββάτου.
«Δεν συναποφασίζουμε σε ορισμένα πράγματα. Υπάρχουν αποφάσεις που άπτονται της ζωής του δήμου, αλλά οι αποφάσεις είναι της κυβέρνησης» είχε δηλώσει ο Πρωθυπουργός.
Το φυτώριο στο οποίο μεταφέρθηκαν φαίνεται πως δεν έχει ιδέα που βρίσκονται, σύμφωνα με καταγγελίες των κατοίκων.
Γιατί γίνονται ολοένα και συχνότερες;
Μπουλντόζα ρίχνει κορμό δέντρου. Ο Δήμος Αθηναίων και η εταιρεία Ελληνικό Μέτρο προχωρούν κόντρα στις μαζικές αντιδράσεις.