Πάμε λοιπόν να τα δούμε μπετά και μακέτα στη γραμμή 4 του υπογείου σιδηροδρόμου- μετρό που το λένε.
Ξανά στον δρόμο στη 1.30μ.μ. οι κάτοικοι και όσοι αντιτίθενται στην καταστροφή των χώρων πρασίνου και την αλλοίωση του χαρακτήρα της περιοχής.
Συνεχίζουν να διαμαρτύρονται οι κάτοικοι για το κόψιμο δεκάδων δέντρων.
72 δέντρα ξεριζώνονται για το Μετρό… κάποια θα είχαν ψηφίσει το 1961!
Οι αστυνομικές δυνάμεις έχουν ήδη συλλάβει ένα άτομο από τους κατοίκους και τους αλληλέγγυους που διαμαρτύρονται.
Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις είναι μακράς διάρκειας καθώς αναμένεται (πλην απροόπτου) να ισχύσουν όλο το 24ωρο ως τις 10 Νοεμβρίου 2031.
Την ίδια στιγμή, ο καθηγητής Πολεοδομίας, κ. Μπελαβίλας τονίζει, ότι η θέση του μετρό στα Εξάρχεια είναι λανθασμένη από κάθε άποψη.
Η γενιά των καταπιεσμένων 30ρηδων, όσων πεισματικά συνεχίζουν να μένουν στα Εξάρχεια, βρέθηκε τη Δευτέρα να ουρλιάζει στην πλατεία.
Οι δηλώσεις του νέου δημάρχου Αθηναίων για την κοπή δέντρων στα Εξάρχεια φαίνεται πως μπήκαν στο μάτι της Νέας Δημοκρατίας.