Παραμένουν συγκεντρωμένοι στην είσοδο του εργοταξίου και επιμένουν να ζητούν την άδεια των εργασιών που εκτελούνται και σήμερα στην περιοχή.
«Κανένα χαμένο δέντρο στην Αθήνα. Άλλο ένα τετελεσμένο της απερχόμενης δημοτικής αρχής» λέει ο νέος δήμαρχος Αθηνών, Χάρης Δούκας.
Διαμαρτυρία πριν από λίγο έξω από το Συμβούλιο της Επικρατείας. 50 κάτοικοι ζητούν την ακύρωση της Τεχνικής Περιβαλλοντικής Μελέτης για την κατασκευή του έργου.
Λόγω των εκδηλώσεων της 28ης Οκτωβρίου, ο σταθμός του μετρό «Σύνταγμα» θα κλείσει στις 8.00 το πρωί και οι συρμοί θα διέρχονται δίχως στάση.
Οι συλλογικότητες που υπερασπίζονται την περιοχή καλούν τον αλληλέγγυο κόσμο να είναι σε εγρήγορση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν διακοπεί τα δρομολόγια στους σταθμούς Μέγαρο Μουσικής και Ευαγγελισμός.
Τα δρομολόγια δε θα ξεκινήσουν άμεσα, καθώς απαιτείται χρόνος για να επιστρέψουν οι εργαζόμενοι στη θέση τους.
Το πρωί θα μάθουμε, τελικά, ποια μέσα σταθερής τροχιάς θα κινηθούν και ποια όχι, λόγω της αυριανής απεργίας.
Η θερμομέτρηση που έκανε η Επιτροπή Υγιεινής και Ασφάλειας των Εργαζομένων απέδειξε την κόλαση που βιώνουν καθημερινά οδηγοί και επιβάτες.